back on track

Hejsan!

Sitter hemma nu och gör typ ingenting... Har haft ett par grymma dagar i göteborg med Sofia, helt sjukt roligt har i haft ! :D Sett en massa kändisar, sett världens blondin på resturangen som sa till dom hon satt med att vi snacka skit om henne, haha! Sen att hon hade världens minsta kläning som gjorde att brösten ploppade ut ovanför är ju en annan historia... Aja nu är det bara att komma tillbaka till vardagen och tagga praktik nästa vecka då ala andra har lov, party!

Ska bli skönt och börja med det nu så man blir klar med det någon gång... Har ridit min älskade häst idag också skritt och trav rnt travbanan, mitt knä klarar det ofrväntat mycket bättre än jag tror :)! Så nu ska jag försöka rida så mycket jag kan och orkar så styrkan kommer tillbaka snart. Imorgon blir det uteritt med Åsa och Ebba :)


min favorit

Nej vi hörs kanske imorgon, eller om några veckor ;)

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0