don't know what you're expecting of me

jag har inte alls bloggat mycket senaste tiden.
men kan börja med att säga att igår så var jag med jossan och andrea och red deras fina ramses. blev ett dressyrpass i ridhuset. väldigt väldigt trevlig häst:) roligt att sitta på någonting annat. han är bara fyra år. så de han kan nog bli huuur fin som helst:)!

i måndags red jag milana. hon va typ helt galen! hoppade en serie. man kände igenom hela hästen hur hon tog i från topp till tå. de va fantastiskt roligt! hon va superfin:)

i skolan så är jag precis klar med mitt yrkesporträtt om tomas. är rätt nöjd. ska fixa klart dvdn idag. också sen börja planera lite inför vårshowen! det ser jag fram emot väldigt mycket faktiskt! 
ikväll blir de bara plugg heela kvällen:(

nu kommer snart anna! :)
ha er en finfin dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0