every teardrop is a waterfall

har precis kommit hem från stallet. är helt genomfrusen! red fina affe för bästaste therese!! han var mycket mycket bättre än förra veckan då jag vågade rida ihop han lite mer och få upp han i lite mer dressyrform. så de va roligt :)!

nu gick jag även typ ut med på facebook att jag blivit tillfrågad att kanske vara inspelningsassistent på ännu en långfilm. skrev i ett tidigare inlägg att det hade hänt någonting fantastiskt roligt typ. och de va de. vågade inte säga någonting förens jag visste liksom säkert. det vet jag inte nu heller. har bara suttit och väntat väntat och väntat lite till och uppdaterat mejlen var och varannan timme för att få reda på någonting. men mejlade tillbaka ingrid från scenkonstbolaget och frågade hur de gick liksom. och hon frågade om jag fortfarande skulle kunna tänka mig att vara intresserad att vara med.

och om de inte blir av liksom så är jag otroligt tacksam över att dom frågade och att man kanske har visat nått! de va även en till som ska spelas in som hon frågade om jag va intresserad över!! så ja:')

dock.. tar jag ju studenten och går i skolan! men får se hur de blir. skulle kunna göra ALLT för att få vara med på ännu en långfilmsinspelning. och dessutom med ett riktigt proffsit team:')

nu ska jag se lite film sen soova:) 
/s

hitta en fantastiskt gammal bild på mig och min bästaste finaste vän :')!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0