the wheel breaks the butterfly

aaah. fått ett jobberbjudande TILL! de är roligt :D blir så glad!! 

igår hann jag aldrig blogga nått.
men var på sidsjön och hade friluftsdag. eller vi hade guldtrofén faktiskt. vi hade pukrace och snöskulpturstävling! de va roligt! vi gjorde oss en trapp som snöskulptur! ska slänga upp en bild på den. vart riktigt bra. vi kom trea:)
tror vi kan ligga ganska bra i guldtrofén nu. inte sist iaf:)

åkte med mamma hem. sedan så somnade jag som en stock! va rätt skönt!
åkte till stallet. var assistent sen red jag finste rollen! idag va han snäll:) idag fick han vila. ska se om jag hinner rida han imorn! 

sedan hopptränade jag milana. båda va rätt trött i kroppen, båda hade ont i magen! men de gick bra. riktigt bra faktiskt. hon hoppade hur bra som helst!! är väldigt nöjd med henne:) finaste hästen!!

nu har jag pluggat lite och ska åka och kolla när jossan och tramses tränar:')

/s
karriär-stegen:) riktigt nöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0