like a warm summerbreeze

ojojojoj!! världens adrenalinkick!! kom precis nästan hem från skolan! har ju varit vårshow inprincip hela veckan! nu sista föreställningen så körde ju alla de lilla extra! och de bara pumpades energi och glädje i hela hedbergskas aula och lite till tror jag! fanastiskt roligt!
allt detta slit och jobb esteterna har lagt ner på detta och nu är de slut! de va helt galet otroligt bra!! :) man kände ju själv liksom lyckan och hur tråkigt de va att de var de sista. men kan bara tänka mig hur esteterna kände sig:)

har jobbat med världens bästa människor också! axel håkan mimmi albin och elias! världens team! de va skitroligt:D! 

har inte bloggat på ett tag. har inte alls haft tid. det har varit vårshow 4 av 5 dar denna vecka. i tisdags var de noliamässa. de va bra :) lunchade då även med amanda amanda malin emma och astrid :) väldigt trevligt!! 

fikade idag med finaste jenny! välbehövligt. vi hade rätt mycket att prata om. de va en väldigt fin och mysig fikadejt på tanternas :') 

anna är i göteborg med sofia hela helgen också! så de blir inte alls något bloggat från hennes sida om jag få gissa rätt :) hon få uppdatera sig när hon kommer hem helt enkelt! :) 

nu ska jag ta och se lite film! godnatt :)! 

OCH ni kan se hela vårshowen HÄR om ni missade de! :) helt klart värt att se!

alla hjärtans dag tillbringade jag med mig finaste bästaste vän! :')
hahaha jadu!! vet inte riktigt va jag ska säga. min och annas reserverade platser till nu är de klippt! skumbanan1 och skumbanan 2! väldigt fint gjort av peter :')
himlabadet. när jag och axel va där och jobbade:)

nolia med finaste mallis! :')
ny säng och ny tv! :') underbart!
VÅRSHOWEN 2012!!
gó-fika med finaste jenny! :')

randombilder! 
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0