i turn the music up, i got my records on

kom nästan precis hem från stallet! 

har fått börjat skritta igång min älskade finaste rollis!! han va snäll, som vanligt! hade inte räknat med nått annat heller:) hoppas de går vägen nu och han kan börjas sättas igång på riktigt!! 

red sedan affe ut med stina och missty, till tallstugan. de gick bra. va rätt nära att flyga av två gånger. vart rätt många 180 graders vändningar också! han blev rädd för allt och alla! men de va roligt ändå :) väldigt trevlig häst faktiskt! även fast han har sina stunder! 

nu sitter jag med ricinolja i håret! kan bli spännande att se resultat! första gången! dock failade jag och smörjde in hela håret. när jag sen insåg att de bara behövs i hårbotten ;) hehe.. bättre lycka nästa gång!! 

ikväll blir de melodifestivalen med amanda och stina :') 

/s 

min favorit!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0