jag är för full, du är för ung

Hejsan!

Ligger i sängen nu under mitt varma täcke!! Har mest varit ute idag faktiskt trotts dom 25 minus grader som var!! Helt sjukt vad kallt det kan vara... Blev även lite plugg på dagen, då jag kom på att jag har samhälls prov på tisdag...

Var med mamma och Kotten till bölegård, där dom tränade för Camilla. Vilken tränare säger jag bara, man blir inte alls lite sugen på att rida när man ser alla träna för henne...!

Kvällen har iaf beståt av god mat, coca cola, godis, chips och såklart melodifestivalen, även världscuphoppning! Sen en varm och skön dusch också, man blir trotts allt lite kall av att sitta i ett icke isolerat ridhus i en och en halv timme.

Bilder på Kotten och Missty när vi släppte dom förra helgen:








/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0