det har gått flera veckor

Hello!

Sitter hemma i soffan under en filt och dricker varmchoklad ihop om att få tillbaka värmen. Har varit i stallet till morgon eftersom Kotten hade tappat en sko så kom hovslagarn vid 8. Men eftersom jag tänkte att jag inte skulle vara där nå länge så drog jag bara på mig täckbyxorna utan långkalsonger, tog även mina icke varma stallskor..... Sen visa det sig att det var -15 ut, så det var jävligt kallt!!

Igår var jag och Sofia på timrå matchen, väldigt roligt och behövligt. Eftersom vi hade väldigt mycket att prata om! Matchen tycker jag var helt okej och kolla på också, dom spelade betydligt bättre igår än när vi var där sist. :) Timrå vann i förlägningen, 1-0.

Nej nu ska jag bli lite varmare och klä på mig nå kläder att ha i skolan. Sen åka in och börja dagen, peace!
/a



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0