det känns som jag gett allt jag kan ge

som ni såg igår så var anna och jag på hockey timrå - aik igår! sämst match men de va ändå fantastiskt roligt måste jag säga!! de va längesedan jag spenderade min kväll med anna! så de va väldigt roligt! :') fina fina vän! 

åkte hem. sedan åkte jag på bio med amanda axel och joel! såg the darkest hour 3D. spännande film måste jag säga. alltså inte spännande spännande utan ja. rätt konstig! ganska bra! bättre har jag sätt men:) 

var ute och åkte lite med amanda sedan. hämtade bror på alnö. var väl hemma vid halv 4 typ!! 

har preciis kommit hem från stallet! har ridit zindra runt västbo med therese och humlan! väldigt fin häst & sällskap! älskar västbo turerna! de är så mysigt:')

nu ska jag byta om sedan åka somsagt till ego med anna! kan bli spännande. var ett tag sedan jag tränade nu! 

/s
hahah hitta en fantastiskt gammal bild på mig och anna! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0