dj, gör så att han och jag kan flyga hela tiden

HEJ alla glada fantastiska människor! idag är de väldigt blandade känslor!! 

har varit med joel amanda och axel heeela dagen! va väldigt roligt. åkte faktiskt till stallet. tog in hästarna och red en sväng i ridhuset! det gick mycket bra! :)

efter så åkte vi till stan. amanda och axel åt på subway! sedan så åkte vi hem igen! haha
tog bilen tillbaka till stallet. hjälpe assistenterna lite och grejade på i stallet.

jobbar stall imornbitti med jessica! skönt med lite jobb må jag säga!! 

igår hoppade jag milanis! de gick inge vidare på framridningen! men hoppade riktigt riktigt bra!! så de va fantastiskt roligt:) 

nu ska jag kasta mig i sängen och se skilda världar! hehe!
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0