du bara får mig att hänga, hänga kvar

har precis tagit mig hem från stallet!
red en sväng till tallstugan på apollo. helt själv. och de va så otroligt mysigt och roligt! han va galet pigg. men jobbade på väldigt bra. han tyckte de nog va lika roligt som jag! väldigt trevlig häst att jobba med må jag säga!! :)

igår tillbringade jag min kväll med fina fina malin och emma! vi var på allstar och åt. sedan åkte vi vidare på innebandy. mycket trevligt!! 
sedan åkte vi till micke en snabbis och prata med dom. sen vidare till joel och prata med honom. sedan på tandoori en sväng, typ 10 min ;) 

åkte till kovland och sov hos emma. eller satt och prata ett bra tag om livet innan vi somnade! 

de va en fantastiskt mysig och rolig kväll måste jag säga!! har ju absolut världens finaste vänner som jag tycket om otroligt mycket! ni är guldvärda måste jag säga! 

nu ska jag nog ta och se lite tv, sova och sedan äta middag:)
/s

haha emma tog en smygarbild igår! mycket vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0