hej mitt vinterland

Far iväg upp till fjällen nu, ska bli skönt att komma bort ett tag. MEN åker dit med blandade känslor... Vet inte riktigt hur jag kommer reagera när dom andra säger "Anna, nu drar vi till backen. Syns sen!" Tur att jag har min vovve som också ska med :')!

Kommer ha tid med att göra min uppgifter i skolan som ska in efter lovet, träna upp mitt knä genom att bland annat gå längre sträckor än vad jag gör hemma. Kolla när min kusin tävlar (i utförsåkning, vet inte vilka grenar) men det ska tydligen vara Sveriges största ungdoms tävling, dom räknade med 500-700 starter, galet många! Sen inte att glömma så är det after ski alla dagar vi är där, och det kan jag ju gå på iaf. :)


mojje dagen han kom hem till oss!

Vi hörs mer när jag har tid där uppe!
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0