i don't even hear, I don't care

jag har absolut inte alls haft tid att blogga! 

i fredags va de en väldigt bra dag! 
var hos joel först. sedan åkte vi och hämtade axel. också åkte vi tre + dennis, stina och fredrik till kovland. kollade på när malin och amanda pratade om afrika resan för massa människor. malin sjöng även! väldigt fint och väldigt bra va allting:)! 

sedan åkte jag joel axel amanda och stina till niklas och spelade lite spel och hade de väldigt mysigt:) 


igår, lördag. red jag och amanda till västbo med milana och alcama! de gick otroligt bra. finfina hästar:')
red även finaste dusen också! kallt men de gick bra!! 

på kvällen åkte jag malin emma stina dennis joel yanko niklas axel pontus & astrid och bowlade. de va fantastiskt roligt!! fina vänner man har må jag ju säga:') 

idag har jag ridit zindra med therese och humlan! dukig häst:))! 

nu ska jag snart sova. dötrött!! skola imorn!! 

bra till den som orkade läsa hela detta inlägg också!!
/s

Kommentarer
Postat av: inger forsberg

Tack snällaste du för att du tog hand om lilla Zindra idag.Kram

2012-01-08 @ 23:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0