inatt finns ingen väg tillbaks

JAG ÄR GLAD LYCKLIG OCH HELT FANTASTISKT OTROLIGT PIRRIG OCH GLAD I HELA KROPPEN! nu vill jag bara till skolan skolan skolan! de har förhoppningsvis hänt någonting alldeles fanastiskt underbart! och JA! vi får se hur de blir. jag kan nog tyvärr inte berätta ÄN vad de är men :') lycklig är jag iaf:D!! aaaah

har typ nästan nyss kommit hem från ego. tränade cirkus i en timme. allt från kondition till styrka. i cirkelrummet. så tränade typ hela kroppen! de va väldigt skönt! välbehövligt!! 

nu ska jag nog faktiskt se apflickorna för första gången!! linda molin är ju en av huvudrollen i den filmen, hon va ju även huvudrollen i bitchkram! så de ska bli spännande:)! 

imorn börjar jag min film C kurs. ska bli roligt. jag ska ha de två dagar i veckan nu! så kommer nog hinna med en hel del :)

/s
en av kvällarna/nätterna vi jobbade i somras :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas hoppas bara:)

2012-01-15 @ 20:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0