jag har varit i alla städer

kom precis hem från willes kalas! lillevännen fyller 7 år idag! tiden bara går så fort så hinner ju knappt tänka!!

idag har jag typ försovit mig. gick inte på första lektionen! hade redovisning på svenskan med jossan. gick sådär! men aja. de är över nu iaf:) slutade runt halv 3.

gick till stenstan och träffade amanda malin emma och astrid! fikade lite med mina finfina vänner!! väldigt trevligt! dom är så bra :') precis va jag behövde!! 

imorn har jag sista lektionen i film b. rätt skönt! även rätt skönt att veta att man får ett MVG i den kursen också!! lycklig :') gäller att ligga i så man få de i c-kusen också!! fettpepp!! 

/s
hoppetränade finaste milana igår!!! gick superbra! bästaste hästen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0