men var är den där regnbågen?

igår va de en bra dag. skolan hela dagen! sen red jag finaste lilla zindra med stina och bernard. mot ego boy. de gick väldigt bra! hon va avspänd och snäll! :) så de va väldigt roligt!!
har precis städat ur mitt rum! eller de som går typ. får fortsätta på söndag! jag har köpt mig en ny säng!!!! den kommer på måndag! överlycklig tjej! går från 90cm till 160cm! hehe:D de kommer nog bli grymt!! 

har haft mig en bra vecka. går mest runt och väntar, väntar, väntar och väntar igen!!!! ...
ikväll ska jag tillbringa min kväll med fin fina vänner! emma och malin :')
ska snart åka. ska äta på stan sedan ska vi på innebandy! kan bli spännande! sen får vi se vad som händer:) 

nu måste jag byta om sedan ska jag åka:) hörshej!
/s
hhahahahah!!! detta var för typ 2-3 år sedan! snyggt måste jag säga. bara LITE över redigerad! haha
har även EMD tröjan på mig! bodde i den då! hahaha! jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0