okej jag tar den hissen

Goddag!

Jag hade en grym kväll igår, hoppas ni också hade det. Den bestod av maaaaat, god mat, trevligt sällskap och ja det var roligt! Somnade strax innan tre och vaknade 11, stolt över mig själv nästan. For till stallet en stund och sen kom mammas bröder med familj hit och kollade på skogen som ser för jäklig ut.

Har legat i soffan och sett tv nu med mamma, pappa, mormor och Lars. :) Ska ta och borsta tänderna och göra mig klar för natten innan jag lägger mig i sängen och kollar på Änglagård.

Imorgon blir det till att packa och lite smått och gott innan fjällen, far dit på tisdag eftermiddag. Åker dit med blandade känslor, kommer vara sjukt jobbigt att inte kunna åka slalom... När alla andra drar till backen får jag hitta på nåt annat. Men ska bli roligt att få umgås med kusinerna och alla andra! :D


för två år sedan.. fr v, jag, Agnes och mamma :)

Nej måste göra mig klar, tack och hej!
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0