silence calls when we cry

oj va jag absolut inte alls har haft tid att blogga! har haft två fanastiska dagar måste jag säga!!

igår. åkte jag ja. och mötte tomas. skulle göra ett yrkesporträtt med honom som jag ska göra till min film c kurs. (han är takidas ljustekniker & produktionsledare), så kom på att han repar med takida hela tiden nu tills de åker ut på sin burning heart tuné imorn! så fick komma när de repade. filmade och intervjuade tomas! blev väldigt bra. blev bra i kameran. hoppas de blir lika bra på datorn sedan och jag har nått att redigera ihop! kanske lägger upp filmen när den är klar:) om jag får för tomas! hehe

men ja också takida. ja. åh va underbart de var. alla var bara så otroligt trevliga och kom fram och presenterade sig när jag kom. hela teamet. man kände ju sig verkligen välkommen, helt klart! 
fick vara med när de repade igenom nästan allting två gånger. så fantastiskt! svävade på moln hela tiden! massa massa örongodis och ögongodis! är otroligt tacksam att jag fick komma tacktacktack tomas! är sjukt laddad till att se dom nu!!! 


och IDAG. fick jag min fanastiska studenmössa! den va fin:') är glad! sedan åkte jag och hämtade ut takida biljetterna till den 23 mars då de kommer på stadshuset! ska snart köpa biljetter till den 14 då de spelar i stockholm!! jag och stina! åh. kommer bli magiskt!! :')

takida rep! :)
studensmössan!!
två bilder sen de bara va så otroligt fint ute!!
imorn ska jag rida ingers finfina zindris!!
fiskbensflätan jag hade för någondag sedan!
/s

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Måste säga att den där fiskbensflätan var helt otroligt snygg! ;)

2012-01-26 @ 22:56:36
URL: http://fancyasyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0