smärtan är blind

Förlåt för att det inte blev någon bloggning igår! Men kvart över 6 åkte jag till farmor och var där innan jag gick till bussen som gick strax efter 7, till stockholm. Vi som åkte var dom som läser MIBAS och förskola skola, så några tvåor och några treor. :) Vi åkte ner för att se en teater-föreläsning som handlade om våldtäkt, och den var väldigt bra och man blev otroligt berörd av det som hände på scen... fy vad hemskt asså! Det var en som svimma till och med, för det var så hemskt...

När det var slut åkte vi in till centrum och fick spendera typ 2timmar i affärerna. Jag fick med mig en kofta och tre paket hårspännen från bik bok, en everest fleece, nike munktröja och ett par tygskor allt det från stadium. Summan blev 415kr och hade det inte varit rea hade det blivit 1457kr, så jag är grymt nöjd!! :D

Åkte hem vid 5 också stannade vi och åt i Gävle bro, var hemma vid 11... Vi skulle få sovmorgon idag, börjar alltså klockan 1 och vem kan inte sova som vanligt? Less man blir när man är trött till och med och det inte går....


två bilder ifrån Stockholm, dock sämst kvalite hade bara mobilen...

Ska duscha!
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0