the birth of a song, the death of a dream

KAN inte sluta lyssna på det är så jag säger det med håkan!! den är ju så bra! :')

men igår! var de nyår. hade det fantastiskt må jag säga!!
tillbringade dagen först med amanda i stallet. va ute och gick med finaste rolle! han blåser ju upp sig ibland och är rädd för allt.. haha nu börjar de märkas att han har stått i tre månader! men annars är han snäll:)

sen tillbrinade jag kvällen hos astrid! 
med malin, astrid, amanda, stina, emma, anna, axel, pontus, niklas, axel, anton, albin, kristoffer, yanko, jakob, basse, august, och joel! blir fantastiskt pinsamt om jag har glömt nån!! förlåt isånnafall:(( minnet sviker mig..

vi åt. lekte lekar. pratade och hade allmänt trevlig:D de va otroligt roligt att fira nyår med alla dessa fina människor! tackar allihopa för en sjukt bra kväll!! ni är fantastiska hela högen! :') 

nu ska jag hoppa ner i sängen och se mermermer av skilda världar:)
/s 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0