and dreamed of para-para-paradise

sitter just nu och har mediekommunikation! så himla tråkigt. håller på att skriva om PR. 
men sitter och pratar om hur underbart fantastiskt peace and love var! och att jag tycker alla som har möjlighet ska åka dit. aboslut bästa festivalen! dock kommer inte jag kunna åka dit i år. va jag har planerat. då jag är pank och ska åka på roadtrip och yran istället:) 

hade sovmorgon till 11:55. rätt skönt måste jag säga.
hade mycket energi och va grispepp och gick ut och sprang imorse. men när jag var mitt uppe i skogen blev jag stoppad av alla träden som dagmar har vält. så himla tråkigt att inte kunna springa där uppe nu :(! 
kände mig duktig som iaf tog mig ut iaf!! 

ikväll blir de hoppeträning på apollon! kan bli spännande. har inte hoppat honom på väldigt länge!! :) 

/s

åhhh mina finafina vänner!!! 
anna jenny astrid amanda och pontus på peace and love :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0