don't stop, turn that up, take it higher

SHIT! kan jag säga om min dag idag. har varit en väldigt bra dag måste jag säga!!
två lektioner på skolan idag. de gick bra. sedan mötet med ljusteknikern på sveateatern också några till. de gick väldigt bra. ser framemot både riggningen, lära mig massviiis och sedan alla föreställningar:))! 

fick skjuts hem av bästaste anna!! väldigt skönt! 
stressade och slängde i mig maten hemma. sedan åkte jag till ramses. hopptränade. han va väldigt väldigt fin!! fick rätt bra språng. det ända negativa va efter hindrena när han bara sprang på. men är nöjd över lag med honom :) 

åkte till nästa stall och dressyrtränade milana för therese. skulle prova att rida med kandar. hon va riiiktigt fin!! är otroligt nöjd med henne för att gå på kandar för första gången. i början på vänster galoppen så va de som om jag inte satt på milana. ååh. fantastiska älskade bästa häst!!! 

två klockrena hästar idag och är nöjd med båda:) nu ska jag hoppa i säng och kolla på big brother :) 

GODNATT alla fantastiska fina! 

/s

milana för typ tre år sedan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0