du är bäst

Godkväll!

Är sjukt trött, funderar nästan på att gå och sova nu, men vill juh se BB.... Hade en otroligt rolig kväll igår, först bio med Sofia. Vi såg hunger games och ja jag kollade genom halsduken några gånger, hoppade även till ibland.... Efter det skjutsa vi hem hennes mamma innan vi åkte tillbaka till stan och träffade lite människor på krogen. Sen klockan 2 var Agnes och Frida klar på stads så då åkte vi hem.

Idag har jag hunnit med och kolla på tävlingar med Stina på kungsnäs, min kära vän Sofia Backis Backlund var med och jag må säga vilken utveckling hon gjort sen jag såg henne dom för två år sedan, helt galet :D! Åkte sen direkt till stallet och gick på privathäst ägarmöte och efter de tävlingsmöte. Sen har jag sovit lite, ätit och sett på tv :)

Är så sjukt trött eftersom man ställde fram klockan en timme... Så somnade 4 och klev upp 9, det är hårt att ligga på topp!


Mojje blev två år igår :')!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0