Hello!

Väldigt länge sedan jag blogga nu, men har inte haft något speciellt och skriva om... Men nu har jag de, gjorde nämligen mitt första riktiga dressyrpass på Kotten för Inger idag. Om jag ska sammanfatta träningen med ett ord blir det "WOW"!

Från början var han lite stretig och ville inte alls ta betet, men efter en stund börja han släppa efter och kunde bära sig själv på ett helt annat sätt än vad jag är van vid! Han har utvecklats sååå mycket sedan jag gjorde illa mig och de är så kul och känna skillnaden! :D Nu ska jag träna på lite och satsar på att tävla den 5maj (Kottens 9års dag :))i matfors!

Annars har dagen beståt av träning med mamma på friskis imorse, är helt slut i kroppen nu! Sen sista retorik lektionen, så skönt att de är över! På lunchen hade vi turism träff, och fick veta att vi ska få vara med och jobba uppe på södra berget när det i augusti-september kommer hit människor från typ 10 olika länder som ska ha möte, så spännande! Eftermiddagen bestod av redigering av filmen min kära grupp gör i samhällen, tror den blir helt okej!

Kan sammanfatta dagen med två ord, helt okej! :)

 
världens finaste

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0