livet leker

Hej, hade en vän som sa till mig att jag inte bloggat på ett tag igen.. Och då kom jag på att de var ett tag sen faktiskt ;)

Har inte så mycket att berätta om dock, har varit i skolan och praktik i veckan på dagarna. Kvällarna har bestått av stall och timrå, timrå var de igår och hade sjukt roligt enda från när praktiken sluta tills jag låg i sängen! :) Har underbara vänner som gör att man skrattar typ hela tiden :')
Idag på skolan har vi haft SESAM hela dagen, förmiddagen var dryg... Men den absolut sista föreläsningen var sjukt bra, de var Manne Forssberg som var och prata om sin bok han skrivit.


(google bild)
Kille var grym på att föreläsa!!!

Nu ska syrran ha datorn, byebye
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0