och vi går ut och brinner upp i natten

oj vilken dag! vet inte riktigt vart jag ska börja.. 

men har varit på skolan hela dagen idag. badade på idrotten! slappklass då det bara var 7 av 17 med! haha
fick åka med amanda hem så de va behövligt:')

sedan vid middagstid kom alla mina fina släktingar, eller inte alla. men några:) också anna och amanda! åt och fikade och hade det mysigt! fick fina presenter! 

imorn fyller jag då 19. kan bli spännande. tillbringar heeela min dag med amanda! då vi firade med släkten idag och inte imorn:) de kan inte annat än att bli bra tro jag :')

men, måste också skicka otroligt många styrkekramar till min älskade stina och familj!! hennes farmor somnade in idag och tänker på dom så himla mycket!! kan liksom inte beskriva med ord. är helt kall och tyvärr vet precis hur det känns.. de är det absolut det värsta som kan hända!! 
tänker på dig finaste bästa vän!! jag älskar dig<3

det har varit en riktig omtumlande dag måste jag säga! kan bara se framemot morgondagen! 

/s

vännen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0