once upon a time somebody ran

heej alla fantastiska fina människor där ute! 
jag har inte bloggat någonting heller. men nu när anna är på g så kan jag ju också bli de :D 
har haft det väldigt bra senaste tiden iaf.

i lördags va det 100-dagars på stadshuset!
var innan hos gustavs morbror, pelle med massvis med underbara människor!! 
hade en jätte fin kväll måste jag säga. den avslutades somvanligt på donken!
älskar alla min vänner som gjorde denna kvällen så bra!

jag red alla dagar förra veckan. rolle dusen zindra apollo milana och ramses! alla va fina och de va roligt att få träna så mycket :)) 
ikväll ska jag rida rollisen igen :')

nu ska jag mimmi håkan albin telle och axel ut och spela in film i skogen med en skådis från estet! ska bli väldigt intressant. dock sprängs mitt huvud snart.. börjar bli sjuk snart tror jag :( 

OCH PÅ FREDAG ÄR DET TAKIDA!! :') 

det få bli en liten fin bildbomb på bästaste milanis!




Kommentarer
Postat av: Fanny & Filippa - Hästblogg!

Fin blogg ♥



Har en tävling på vår blogg (Veckans ekipage)

Skulle vara kul om du vill vara med!

Länk till inlägget http://syrrornaenstrom.blogg.se/2012/march/veckans-ekipage-1.html



Kram!

2012-03-21 @ 20:02:51
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0