Allting kommer bli bra

Godmorgon!
Vaken före tuppen idag, av mig själv...! Fast det är väl inte så konstigt eftersom att man är lite pirrig! Är sjukt taggad, dock kände jag av min rygg igår.. Känns som jag har sträckt en ryggfilén liksom, blev inge bättre av spikmattan och inte att sova heller :/ Aja det gör inte ont när man rätar på sig och de ska man ju gör i dressyr så går nog bra ändå :)
Vi ska iaf inte åka till stallet förän halv 9, känns som att jag skulle kunna storstäda mitt rum innan eller nåt sånt där.. Nej blir till att slappa bara! Sen ska vi inte lasta förän vid 10, men vi ska packa allt typ knoppa honom och ja det tar ju sin lilla tid :)
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0