Ett fel närmare rätt, ett sett att se på saken

Hejsan, bra länge sen jag skrev nu..

Men det jag skrev om sist att jag skulle göra nåt som jag inte gjort på väldiiigt länge.. Men nu är det gjort och de var att tävla! :D Red Lb:2an i matfors med valpen, som domaren skrev ;) Han var mer avslappnad än vad han varit alla andra gånger mamma har varit ut med han i år, men fortfarande rädd för domaren och nå vattenpölar och sånt...



Som ni ser här hamnade vi ju inte sist och var inte alls långt ifrån placering.. Men det känns bra att det är på rätt väg iaf :D! Nu taggar vi nästa tävling som är på lördag i härnösand. Jag rider Lb:2an och mamma tar La:3an :)


Startar som nummer 27 och inte förän klockan 13:18, ska bli sjukt skönt och äntligen få starta så sent, med tanke på att alla andra tävlingar vi varit på i år har vi fått starta vid 8-9 på morgonen...

När jag ändå har pratat så mycket om kotten kan jag ju passa på och berätta hur det gick igår på träningen för Inger. Det var fullfart på ridhusbygget som pågår i kortsidan av paddocken, men eftersom mmin kära häst vuxit upp gick de och rida där inne ändå :D Han var lugn och fin, lätt och sitta på och hade ändå sjukt fina framben, enligt Inger så gjorde han dom bästa ökningarna hon sett han göra iaf, i både trav och galopp. Samtidigt var han betydligt stadigare i formen, å min älskade häst :')

Nej ska ta och göra en rejäl frukost för nu väntar de jobb 10-15 och resten av familjen är i jättendal på hopptävling med Kotten. Agnes gör sin debutt på honom där, jag hoppas de går bra fastän att de ösregnar! :D

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0