got your picture in my hand

åh va mycket fint som har hänt senaste tiden!!
i ridningen går de bra nu! jag koncentrerar mig endast på milana! tävling till helgen och är gristaggad! både i måndags och tisdags hoppade jag bana med hinder på ca 1m-110. hon va jättefin. så himla roligt:)

sedan i onsdags var det ju mösspåtagningen. var hos johanna innan. det va så otroligt roligt. vilken känsla. jag kommer ju sakna min fina fina klass så otroligt mycket!! tänk att det är EN vecka kvar nu!! sen så. en vecka ledighet sedan STUDENTEN! helt galet :')

var hos amanda nilsson igår och kollade på fotboll. så himla mysigt. var med amanda axel anton malin albin emma gustav astrid och pontus! fina góknoppar! :')

har varit ute och sprungit två dar i rad nu. rätt trött i benen. först sprang/gick jag ca 9km. sen sprang jag ca. 5-6km. så himla skönt! :) blir mer och mer motiverad!!

nu blir de en liten bildbomd sen mösspåtagningen! :)
/s

NI ÄR BÄST VÄRLDENS FINASTE KLASS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0