Längesen vi sågs

Godmorgon!!! :D
Ligger i soffan nu med mina underbara födelsedagspresent som jag fick liiite tidigt, men det gör inget! :D Vi bestämde att vi skulle fira Agnes igår eftersom pappa jobbar hela helgen och mamma åker bort på måndag morgon (då Agnes fyller år). Dom tog upp ett paket som det visade sig att vi skulle dela på, vi öppnade de och där låg de en dator båda blev glad men Agnes vart lite mer glad än mig. För min tanke var "jahaa undra hur ofta jag kommer få se den dära...." Men sen kom pappa med en likadan till mig :D!
Så vi hade och göra igår kväll iaf ;) Om en stund kommer Backlund och hämta mig, då jag, hon och hennes syrra ska åka ner till bollnäs och kolla på ponny elit laget!  :D En liten roadtrip så där ;)
finaste Kotten!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0