och tar emot honom när han faller

okej jag har varken haft tid eller ork att blogga, men så känner jag ju nästan i varje inlägg.. hehe
men jag har haft det fina dagar. hade en perfekt valborg med världens finaste vänner!! tycker ju om alla fantastiskt mycket. kunde inte blivit så mycket bättre!

jag har även flyttat upp en våning. känns som jag aldrig kommer bli klar här uppe. men de känns ändå bra att jag tog tag i det. det är rätt stor skillnad på att bo uppe än nere. typ tre gånger så stort, plus toa! kan bli bra:)

har ridit väldigt mycket. börjar bli lite less om jag ska vara ärlig.. kommer ingenstans och de va så längesedan jag hade dethära hallelujahmoment typ.. men, aja de kommer väl. är lite taggad till tävlingssäsongen iaf. speciellt senaste vinsten med milana! :)

lite bilder på absolut världens bästaste och finaste rollis! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0