Resultat

Lb:2an han var inte jättefin på framridningen men helt okej ändå, påväg in på banan tog det en stund eftersom de var en fin bäck där och Kotten är rädd för vatten!! Väl inne ville han inte gå till dommaren heller.. Men jag bet ihop och red runt han ändå, tänkte aja det är väl bra träning för han.. Men han slappnade av lite när jag väl ridit upp, gjorde en massa små missar enligt mig själv eftersom jag vet att han kan så mycket mer :) Men fick iaf endast 6or och 7or rakt igenom och det blev 63.33% och en 5 plats av 29st :D

La:3an han var betydligt mer avslappnad med mamma än med mig. Men en liten miss i ena galopp ökningen annars var han otroligt fin och dom fick 64.85% och en 6 plats, dock bara 5 placerade tyvärr. Men det har blivit en sån stor skillnad på honom på bara ett fåtal tävlingar :D
Tagga gnarp den 3juni!!!!
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0