spelar för roll

Jahapp, då har veckan utan mamma börja och vi andra tre har överlevt första dagen iaf! :) Mamma är borta tills på fredag så det kanbli en intressant vecka de här ;)

Skolan idag bestod av skapande verksamhet och idrott, sista idrott och hälsa A lektionen, fick ett klockrent MVG och mycket beröm för mitt engagemang på lektionerna :')! Slutade vid 2 och vid halv 3 åkte jag Sofia och Emma till birsta och kolla runt lite. Sen på kvällen blev de giffarna - elfsborg och ja har inte så mycket och säga om den matchen... Mer än att man fick se Anders Svensson! :D
Imorgon är jag ledig och syrran fyller år! :) Eller ledig från skolan iaf, ska jobba 12-18. Har massa och göra innan, typ rida hästen och lite sånt!
På onsdag är det vårruset, tagggggga!!
haha, jag och Stina förra året :D
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0